Nog 6 weken! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Lex Westelaken - WaarBenJij.nu Nog 6 weken! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Lex Westelaken - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken!

Door: Lex van de Westelaken

Blijf op de hoogte en volg Lex

30 September 2012 | Nederland, Nuenen

Nu begint het allemaal wel dicht bij te komen, Over precies 6 weken zit ik al ergens hoog in de lucht in het vliegtuig op weg naar mijn eerste grote reis helemaal in mijn eentje.

Er is in de komende weken nog wel veel te regelen, maar dat hoort natuurlijk ook allemaal bij de voorpret. Het belangrijkste is al gedaan want na toch lang getwijfeld te hebben, is het ticket dan eindelijk gekocht.

Ik zit al een tijdje allerlei forums en sites door te lezen over backpacken en Zuid-Oost Azië, en heb ondertussen ook al de bijbel onder de reisboeken gekocht de Lonely Planet.

Zoals al eerder gezegd, ik heb nog veel te doen voordat ik naar het verre oosten vertrek, maar ik heb er ongelofelijk veel zin in!

  • 30 September 2012 - 23:53

    Lisanne Verbunt:

    heyhey lexy,

    Ik wens je mega veel plezier op je reis/tocht!!
    ik ga zeker proberen je verhalen te lezen vanuit malawi,
    knap dat je alleen gaat. Maak er een norme mooie en leuke tijd van
    Benieuwd naar je verhalen en foto's als je terug bent.

    xxx

  • 30 September 2012 - 23:53

    Lisanne Verbunt:

    heyhey lexy,

    Ik wens je mega veel plezier op je reis/tocht!!
    ik ga zeker proberen je verhalen te lezen vanuit malawi,
    knap dat je alleen gaat. Maak er een norme mooie en leuke tijd van
    Benieuwd naar je verhalen en foto's als je terug bent.

    xxx

  • 30 Oktober 2012 - 18:50

    Martika:

    Dag Lex,
    Een fijne reis, veel nieuwe mensen ontmoeten. Bijzondere dingen zien en doen.
    Ik zie uit naar je reisverslagen. Knap dat je dit avontuur aangaat
    Heel veel plezier en een goede reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nuenen

Lex

Ik ga op 11/11 eindelijk mijn langverwachte reis maken naar Azië! Te beginnen in Bangkok-Thailand, waarna de reis verder gaat naar nog onbekende bestemmingen. Ik heb er heel veel zin in en hoop er veel te leren, te zien en te doen! Op deze pagina zal ik proberen om af en toe wat verslagen te schrijven en foto's te plaatsen.

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 7537

Voorgaande reizen:

11 November 2012 - 05 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: