Hello Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lex Westelaken - WaarBenJij.nu Hello Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lex Westelaken - WaarBenJij.nu

Hello Bangkok!

Door: Lex van de Westelaken

Blijf op de hoogte en volg Lex

13 November 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal:).

Ben gelukkig helemaal heel aangekomen in Thailand, zonder heel veel vertragingen gelukkig.

Zondagmiddag aangereden naar Dusseldorf om daar te beginnen aan de eerste etappe van mijn reis naar Dubai. Na afscheid te hebben genomen van mn ouders liep ik door de douane, wat toch wel apart is zo helemaal alleen.

De vlucht zat gelukkig maar voor de helft vol dus ik had alle ruimte om eens lekker languit te gaan liggen slapen, wat ik natuurlijk ook deed! Na aankomst in Dubai mocht ik nog lekker 3 uur wachten op mn volgende vlucht wat ik stijl deed: slapende.

Bij het boarden naar Bangkok kwamen er toch wel heel veel meer mensen naar binnen. Wat toen meteen mij opviel was het grote aantal oudere mannen die alleen waren. De eerste gedachte die dan natuurlijk bij me opkwam was natuurlijk, dat moet een sextoerist zijn. Bij deze gedachte kon ik even mn lachen niet inhouden en keken meteen 200 mensen mijn kant op...

De vlucht ging allemaal prima, ik zat naast een Iers echtpaar die op huwelijksreis gingen dus daar nog een beetje mee kunnen praten.

Na de douane ging ik opzoek naar een taxi om mee naar mn hostel te brengen. Naast het vliegveld stond een stalletje met TAXI erop. Ik zag niet wat er onder stond in kleine lettertjes. Dus een kleine 15 minuten later zat ik in een veel te grote limousine helemaal alleen op weg naar Bangkok...

Nu zit ik onder het genot van plaatselijk Thais biertje in het restaurant Pai Thai te eten en een beetje naar de straat te kijken wat er voor een mensen allemaal voorbij komen. Ik vermaak me hier wel de komende tijd denk ik!

  • 13 November 2012 - 15:11

    Daniëlle:

    Hey Lex,

    Klinkt goed! Geniet ervan!

    Ik ga je verhalen volgen..........

    Greetz Daantje

  • 13 November 2012 - 15:52

    Ditte:

    Haha leuk verhaal Lex!

  • 13 November 2012 - 21:16

    Jevaderenmoeder:

    Hoi Lex,

    Fijn dat je een goeie reis hebt gehad. Wij vonden het ook wel spannend toen je door het pportje liep (en meteen door de douane werd tegengehouden). We zijn benieuwd of je een foto van de limousine hebt gemaakt

    Houdoe Jevaderenmoeder

  • 14 November 2012 - 12:52

    Jurie:

    Mooi dat je bent aangekomen, dan kan de vakantie echt beginnen. Geniet ervan :)

  • 14 November 2012 - 22:48

    Marja:

    Hoi Lex,

    Vanuit Holland even een bericht naar jou , net etentje gehad met je moeder en de anderen vriendinnen, adres gekregen om je kunnen te volgen dus maar meteen even een bericht.

    Goed aangekomen, dus nu gaat het echt beginnen jouw droomreis, geniet erven en ik ga je avonturen volgen, ook de groeten van Marieke die over mijn schouder staat mee te lezen.

    Bye Bye Marja de Bruijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Lex

Ik ga op 11/11 eindelijk mijn langverwachte reis maken naar Azië! Te beginnen in Bangkok-Thailand, waarna de reis verder gaat naar nog onbekende bestemmingen. Ik heb er heel veel zin in en hoop er veel te leren, te zien en te doen! Op deze pagina zal ik proberen om af en toe wat verslagen te schrijven en foto's te plaatsen.

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 7538

Voorgaande reizen:

11 November 2012 - 05 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: